Virtuaaliset messut ja showroomit

Esittele tuotteesi ja palvelusi koukuttavasti 24/7/365

Virtuaalimessuilla voi käydä vaikka kotisohvalta!

Vie messuosastosi verkkoon. Virtuaaliset messut ja showroomit tarjoavat asiakkaillesi elämyksellisen ja henkilökohtaisen käyntikokemuksen. Virtuaalimessuilla voi kierrellä ja tutustua tuotteisiin tai palveluihin ihan kuin tavallisillakin messuilla. Virtuaaliset messut voivat pitää käytännössä sisällään samat asiat kuin normaalitkin messut – itse messuosaston, jossa tuotteet ovat näytillä, demoja, tietoiskuja, luentoja, tapaamisia, verkottumista ja tietysti myyntiliidejä.

Messuosastolla voi myös tavata asiakkaita, aikataulutetusti messujen aikana tai jälkikäteen yhteyslomakkeen tai tapahtuma-alustan kautta. Kävijöille voidaan antaa myös mahdollisuus verkostoitua keskenään.

Asiakas voi tulla osastolle milloin tahansa ja mikä parasta, hänen ei tarvitse ensin jonottaa parkkipaikkaa, sitten lippuja ja sitten vielä etsiä osastoa yleisöä kuhisevasta valtavasta messuhallista. Virtuaalimessut voivat olla auki kävijöille vaikka ympäri vuoden, toisin kuin fyysiset messut. Ja mikä parasta osastosi saa vierailijan täyden ja jakamattoman huomion.

Mitä elämyksellisempi osasto on, sitä paremmin se jää mieleen ja sitä enemmän messuvieras saa siitä irti. TopLine Media onkin edelläkävijä mieleen painuvien virtuaalisten elämysten tekijänä. Uutuutena Seppo-pelit, joilla voit koukuttaa niin live- kuin virtuaaliosastollakin!

Mies ja nainen katsovat TopLine Median messuosastoa televisiosta Lontoossa
Erja TopLine Median messuosaston edessä
Rakettiauto keskellä virtuaalista showroomia, jossa myös paikkamerkkejä ja infotauluja

Virtuaalimessujen etuja

Helppoa ja kustannustehokasta

Meidän kanssa virtuaalisen messuosaston tekeminen ei ole vaikeaa. Helpoimmillaan toimitat meille valmiit materiaalit ja me koostamme niistä elämyksellisen kokonaisuuden.

Tai sitten suunnitellaan osasto ja asiakaspolku yhdessä alusta alkaen. Voimme hyödyntää valmiita osastopohjia tai rakentaa kokonaan uudet. Tietysti lähtökohtana on yrityksesi imago ja ilme – ihan niin kuin live-messuilla.

Mitä virtuaaliosasto sitten maksaa? Se riippuu täysin sisällöistä – mitä osastolle halutaan ja mitä materiaaleja on jo olemassa. Muutaman päivän messuja varten rakennetun fyysisen osaston hinnalla saa jo aika paljon, sen voimme luvata.

Kysy myös rahoitusvaihtoehtoja ja ylläpitopakettejamme!

Ota yhteyttä ja kysy lisää palveluistamme

Täytä lomake tai ota suoraan yhteyttä:
info@toplinemedia.fi

Voit varata myös ilmaisen 15 min konsultaation

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajantasalla ajankohtaisista asioista ja tilaa uutiskirjeemme.

Lue lisää esitteestämme!

Lisätietoja palveluistamme selattavassa esitteessämme (Issuussa)