Striimaukset ja verkkolähetykset

Sitouta osallistujat television keinoin

Tapahtuma kuin tv-lähetys

Viedään tilaisuutesi yhdessä verkkoon: hybridinä tai virtuaalisesti – suorana tai ennakkoon taltioituna. Verkossa onnistuvat niin keskustelutilaisuudet kuin teemapäivätkin. Hyvin tehty virtuaalilähetys yhdistää webinaarin ja tv-ohjelman parhaat puolet ja hybriditapahtuma tuo siihen vielä liveyleisön aidot reaktiot.

Verkkoon viedyt lähetykset ja tapahtumat onkin käsikirjoitettava kuin kiinnostava tv-ohjelma. Täytyy pitää huoli siitä, että katsojat ja osallistujat – niin paikan päällä kuin etäkatsomoissakin – kokevat olevansa aidosti mukana tapahtumassa ja se on juuri suunniteltu heitä ajatellen.

Virtuaaliset uutiset, ajankohtaisstudiot tai kisastudiotyyppiset tapahtumalähetykset on hyvä tapa sitouttaa vaikkapa henkilöstöä, jäsenistöä, sidosryhmiä tai asiakkaita kun perinteinen uutiskirje tai lehti ei enää riitä. Hybriditapahtumat taas tavoittavat sellaisiakin kohderyhmiä, jotka matkan, kustannusten tai muiden syiden takia eivät livetilaisuuteen pääse.

Kysymykset striimauksen suunnittelua varten

  • kuka, mitä, missä, milloin?
  • onko paikan päällä yleisöä?
  • suora vai etukäteen nauhoitettu lähetys?
  • miten yleisöä halutaan osallistaa lähetyksen aikana?
Katso video

Erja kertoo hyvän striimin aineksista.

Katso TopLine Median lokakuun 2020 uutiset

Omilla tv-uutisilla erotut massasta

Haluatko yrityksellesi oman uutis- tai ajankohtaisstudion, joka ei kalpene Ylen uutisten rinnalla?

Oma uutisstudio on näyttävä ja tehokas tapa viestiä henkilöstöllesi tai asiakkaillesi. Uutisankkurin juontama säännöllinen ajankohtaiskatsaus haastatteluineen ja videoineen koukuttaa katsojansa ja nostaa yritysviestintäsi aivan uudelle tasolle. Henkilöstö- ja asiakasesittelyt sitouttavat ja vahvistavat me-henkeä. Virtuaalinen uutisstudio voidaan rakentaa yrityksen omiin väreihin ja graafisiin elementteihin sopivaksi. Virtuaalistudiota voidaan käyttää myös säännöllisten uutiskirjeiden tilalla.

Omat uutislähetykset kertovat dynaamisesta ja ulospäinsuuntautuneesta yrityksestä.

Virtuaali- ja hybriditapahtumien etuja:

Katso video

Ota yhteyttä ja kysy lisää palveluistamme

Täytä lomake tai ota suoraan yhteyttä:
info@toplinemedia.fi
+358 400 889 677

Voit varata myös ilmaisen 15 min konsultaation

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajantasalla ajankohtaisista asioista ja tilaa uutiskirjeemme.

Lataa esitteemme

Tutustu ja lataa palveluesitteemme.